رفتار ایثارگرانه و از خودگذشتگی از ملزومات یک مسئول در نظام است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: رفتار ایثارگرانه و از خودگذشتگی از ملزومات یک مسئول در نظام است، یعنی باید برای خدمت به اسلام و انقلاب جان خود را بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی» پیش از ظهر چهارشنبه(۳۰ شهریورماه) در آیین تقدیر از ۹ هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس استان کردستان در سنندج اظهار کرد: رفتار ایثارگرانه و از خودگذشتگی از ملزومات یک مسئول در نظام است، یعنی باید برای خدمت به اسلام و انقلاب جان خود را بدهد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: باید مدیران برای خدمت بهتر به مردم تلاش مضاعف کنند چرا که مسئول در نظام اسلامی باید ضمن اداره جامعه، رفتار جهادی داشته تا شاهد رونق و توسعه در بخش‌های مختلف باشیم.

 

وی توجه به مردم، اخلاق‌گرایی و وقت بسیار گذاشتن از دیگر مواردی بود که نماینده ولی فقیه در کردستان به آن اشاره داشت و تصریح کرد: از مدیران این توقع را داریم که رفتاری امیدوارانه داشته باشند و بر طبل ناامیدی نکوبند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی به وقایع و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و یادآور شد: شاید اشتباهی صورت گرفته باشد اما نباید زحمات نیروی انتظامی نادیده گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه برخی بدشان نمی آید ایران هم مانند عراق و افغانستان شود، اضافه کرد: عده‌ای انگار خوشحال هستند که این اتفاقات روی داده و به دنبال همچنین فرصتی برای ایجاد ناامنی در کشور هستند.

 

در این آیین به صورت نمادین از ۴۲ پیشکسوت دوران دفاع مقدس استان کردستان تجلیل شد.

 

کد خبر 1217857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha