وضعیت آمریکا بسیار ضعیف‌تر از گذشته شده است

حکمت‌پور با اشاره به اقتدار ایران در منطقه گفت: آمریکا با وجود تجهیزات بیشتر نظامی اما ضعیف‌تر از گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان استان خوزستان، «بهروز حکمت‌پور» امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور) در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: دفاع مقدس، همانند نامش مقدس است و نام شهدای آن موجب برکت در کشور شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول افزود: جنگ هشت ساله جنگ دولت بعثی با ایران نبود بلکه تمام دنیا با ارسال سلاح به رژیم بعث به دنبال ضربه به انقلاب اسلامی بودند.

 

وی تصریح کرد: با وجود تلاش دشمن برای شکست انقلاب اسلامی اما مردم ایران در کنار رهنمودهای امام راحل (ره)، جانانه در مقابل دولت مورد حمایت استکبار مقاومت کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به اشغال دشمن در بیاید.

 

حکمت پور با اشاره به تلاش‌های آمریکا پس از دوران دفاع مقدس برای ضربه به انقلاب اسلامی اضافه کرد: آمریکا تحمل ایران مستقل را ندارد لذا از همان پیروزی انقلاب با راه انداختن جنگ تحمیلی به دنبال ضربه به انقلاب اسلامی بود که پس از ناکامی در آن به شکل‌های مختلف چه جنگ اقتصادی و چه جنگ نرم به دنبال ضربه به انقلاب بود.

 

وی تصریح کرد: اگر چه آمریکا از لحاظ تجهیزات نظامی تغییری نکرده اما از لحاظ قدرت در جهان نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده است.

 

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه ایران اما جوانان ما با پشتکار خود باعث پیشرفت ایران اسلامی شده‌اند لذا باید در بحث پیشرفت کشور، نگاه به توانمندی‌های داخلی در اولویت باشد.

 

کد خبر 1217913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha