عشق و ارادت مردم ایران به انقلاب و نظام اسلامی بر هیچ منصفی پوشیده نیست

محمدصادق معتمدیان گفت: مردم ایران عشق و ارادت خود به انقلاب و نظام اسلامی را بار ها به جهانیان ثابت کردند و این اتحاد بر هیچ منصفی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزرای شبستان از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» عصر دیروز(چهارشنبه 30 شهریور) در آیین بزرگداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس که در حسینیه اعظم ثارالله سپاه شهدا برگزار شد، گفت: شهدا و جانبازان سند محکم و غیر قابل انکار عش و ارادت مردم به انقلاب و نظام اسلامی است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برکات هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف، افزود: استان آذربایجان غربی به عنوان یک منطقه مرزی حساس، امروز در سایه نظام اسلامی و اقتدار نیرو های مسلح به یکی از امن ترین منطقه های ایران تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی از استان‌هایی است که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی درگیر مقابله با فتنه‌های مختلف در منطقه بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی در برقراری امنیت پایدار در منطقه و در مبازره با عناصر تکفیری نقش قابل توجهی داشته است و امروز کشور ایران به یک کشور امن در منطقه تبدیل شده است که در امنیت کشور های هم مرز نیز تاثیر دارد.

معتمدیان خاطرنشان کرد: امروز همان روزی است که خون 12 هزار شهید انقلاب به ثمر نشسته است و امسال در راهپیمایی اربعین شاهد امنیت در تمام مرز های ایران بودیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بازگشایی مرز تمرچین، گفت: نیروهای مسلح استان در تامین امنیت زوار و خلق حماسه اربعینی نقش آفرینی کرده و امنیت پایدار را در منطقه برقرار کردند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدا و جانبازان در جامعه کمرنگ شود و از هر فرصتی برای معرفی رشادت های هشت سال دفاع مقدس استفاده کنیم.

این مسوول ادامه داد: مرز تمرچین در ایجاد تحول فرهنگی و انسجام بین اقوام و مذاهب منطقه نقش فوق العاده ای خواهد داشت.

گفتنی است، در این جلسه از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس این استان با اهدای لوح، قدردانی شد.

کد خبر 1217955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha