دشمنان امروز درصدد سواستفاده از ضعف ها و اختلافات داخلی هستند

آیت الله عاملی گفت: دشمنان امروز درصدد سواستفاده از ضعف ها و اختلافات داخلی هستند اما ملت ایران با بصیرت و آگاهی این روزهای سخت را پشت سرخواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، امروز پنج شنبه (31 شهریور) در آئین رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: امروز اقتدار و پیشرفت کشور را مدیون خون شهیدان هستیم و آمریکایی ها با وجود 13 ناو جنگی در منطقه توانایی تهدید را هم ندارند چون به برکت خون شهدا و ملت مقاوم و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری اقتدار کشور برای همه مشخص شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دشمنان امروز درصدد سواستفاده از ضعف ها و اختلافات داخلی هستند اما ملت ایران با بصیرت و آگاهی این روزهای سخت را پشت سرخواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: دشمنان در این مقطع زمانی سعی می کنند با ایجاد انحراف در اذهان جوانان می خواهند اختلافات داخلی را افزایش دهند.

آیت الله عاملی افزود: اما باید بدانید همان های که اشک تمساح برای ملت ایران می ریزند روزگاری در حال قتل عام ملت ایران بودند انگلیس که امروز دایه مهربانتر از مادر شده در مقطعی بیش از 10 میلیون ایرانی را در قتل عام کرد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: باید در برابر فتنه های دشمنان هوشیارتر عمل کنیم و فرصت ایجاد شده برای دشمنان را ناکام بگذاریم.

 

 

کد خبر 1218115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha