توزیع ۳۰۰ پُرس غذای گرم نذری بین محرومان

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: همزمان با آخرین روزهای ماه صفر، ۳۰۰ پُرس غذای گرم نذری توسط این مرکز طبخ و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر، 300 پُرس غذای گرم نذری توسط این مرکز طبخ و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد و چنانچه خیرین و مردم قصد هرگونه کمک نقدی دارند می توانند به شماره کارت 6037997950260274 به نام مرکز نیکوکاری محسنین شیروان واریز کنند.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان افزود: سه کیسه برنج امانت خریداری شده و اگر نیکوکاران قصد دارند در توزیع غذای نذری سهیم باشند می توانند هر چه قدر در حد توان دارند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به این مرکز واریز کنند.

 

حشمتی اضافه کرد: همچنین در هفته گذشته به مناسبت اربعین توسط یکی از خیرین یک راس گوسفند به نیت درگذشت پدر و مادر جهت خیرات ذبح شد و به این مرکز اهداء شد که گوشت آن بین نیازمندان و محرومان تحت پوشش این مرکز توزیع شد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از کمک های خیرین و مردمی به مناسبت های مختلف تصریح کرد: تهیه و توزیع غذای مناسب با رعایت نکات بهداشتی بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان جامعه در سطح شهر و روستا صورت گرفته و سعی کردیم با توجه به بیماری کرونا تمام موارد و نکات بهداشتی رعایت شود.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان افزود: در حال حاضر بیش از هزار و 300 خانواده نیازمند تحت پوشش مرکز نیکوکاری محسنین شیروان هستند که به صورت ماهیانه کمک هایی را از مرکز دریافت می کنند.

کد خبر 1218369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha