باید دستاوردهای دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان تبیین شود

آذریان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر جهاد تبیین تأکید دارند که باید با تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و آگاهی‌ بخشی به نوجوانان و جوانان این مهم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، امیر سرتیپ «رضا آذریان» امروز (۶ مهر) در مراسم گرامیداشت چهلمین و یکمین سالگرد عملیات پیروزمندانه ثامن‌الائمه (ع) گفت: نقش تعیین‌کننده لشکر ۷۷ خراسان در شکست حصر آبادان باعث شد تا این لشکر مزین به نام لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) شود و این موفقیت برگ زرین دیگری بر افتخارات این لشکر افزود.

 

فرمانده نزاجا در منطقه شمال شرق کشور بابیان اینکه عملیات ثامن‌الائمه (ع) یکی از عملیات‌های بسیار مهم و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس است، گفت:دشمنی که آمده بود تا خوزستان را سه روزه به اشغال خود درآورد با مقاومت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروهای مردمی مواجه شد.

 

وی به تبیین نقش لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) در شکست حصر آبادان پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر جهاد تبیین تأکید دارند که باید با تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و آگاهی‌ بخشی به نوجوانان و جوانان این مهم مورد توجه قرار گیرد.

 

آذریان بیان داشت: درس علوم و معارف دفاع مقدس بستر مناسبی برای تبیین این حماسه عظیم برای نسل جوان به‌خصوص دانشجویان است که باید نسبت به ارائه این درس در دانشگاه‌ها اهتمام شود.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از حماسه‌آفرینان لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) که در شکست حصر آبادان نقش‌آفرینی کردند تقدیر شد.

کد خبر 1219350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha