انقلاب اسلامی در مرحله عبور از جنگ رسانه ای دشمن است/ مرحله مقابله با نبأ فاسق

آیت الله میرباقری با اشاره به اینکه مرحله ای که انقلاب اسلامی در آن قرار دارد، مرحله خبرسازی و تولید نبأ است. به تعبیر ادبیات دینی مرحله مقابله با نبأ فاسق است گفت: انقلاب اسلامی در مرحله عبور از جنگ رسانه ای دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله میرباقری» در جمع خبرنگاران در خصوص جریان انقلاب اسلامی و جنگ رسانه ای گفت: انقلاب اسلامی در مرحله عبور از جنگ رسانه ای دشمن است.

 

عضو شورای خبرگان رهبری استان البرز افزود: انقلاب اسلامی در مرحله ای قرار دارد که باید نسبت به دستگاه نبأ فاسق و امپراطوری رسانه ای غرب غلبه کند.

 

وی با اشاره به اهمیت فشار اهرم جنگ نظامی دشمن بیان کرد: دشمن همواره با برپایی جنگ نظامی، جنگ دیپلماتیک، جنگ اقتصادی نسبت به جمهوری اسلامی حرکت هایی را انجام داده است که در هر کدام به شکست منجر شد.

 

وی اظهار کرد: مرحله ای که انقلاب اسلامی در آن قرار دارد، مرحله خبرسازی و تولید نبأ است. به تعبیر ادبیات دینی مرحله مقابله با نبأ فاسق است. 

 

آیت الله میرباقری عنوان کرد: نبأ فاسق در سوره حجرات آمده است و به این معناست که دنیای مجازی و ارتباط لسانی که مدیریت آن به دست غرب است هرچند به شما اجازه حضور دهند ولی تا زمانی که مدیریت آن در دست غرب است به واقع محیط نجوای شیطان است.

 

عضو شورای خبرگان رهبری از البرز خاطرنشان کرد: چنانچه دستگاه خبرسازی که نبأ فاسق است اگر گوش فرا دادی، سوء ظن، تنابز بالالقاب، تجسس و بدگویی و غیبت ایجاد می کند. مومن اگر می خواهد بر رقیب پیروز شود باید نسبت به دستگاه نبأ و خبرش که امروز مدرن شده است بر اهرم امپراتوری های رسانه ای و جنگ رسانه ای غلبه کند. 

 

کد خبر 1219811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha