وحدت مردم سیستان و بلوچستان تیری بر قلب دشمن

حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در پی اتفاقات روز گذشته در این استان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر استان و کشور دست دشمنان کشور و مردم و اسلام به روشنی دیده می شود، اظهار داشت: دشمنان در مقاطعی که اقتدار نظام اسلامی و مردم مقاوم رخ نشان می دهد، تلاش می کنند آنها را بپوشانند و صحنه هایی را ایجاد و از آنها سوء استفاده و موج سواری کنند. مردم شریف و نجیب استان حساب شان از آشوبگران جدا است. متاسفانه عده ای از جوانان تحت تبلیغات سوء دشمن قرار گرفتند و باید خانوده ها مراقب فرزندان باشند و هوشیارانه متوجه توطئه های دشمنان باشند و در محل های آشوب حضور پیدا نکنند. نیروی انتظامی و انتظامی و امنیتی هم باید به وظیفه دینی و قانونی خود به درستی عمل کنند و در برابر مردم با تدبیر و مدارا کنند و از امنیت کشور به درستی دفاع کنند و با آشوبگران و مزدوران دشمن به شدت و قاطع برخورد کنند.

 

امام جمعه زاهدان در پایان بیانیه بیان داشت: امیدوارم همان طور که مردم عزیز سیستان و بلوچستان در طول این دوران بصیرت و همراهی با اسلام و انقلاب اسلامی را نشان دادند، همین مسیر را ادامه دهند و دشمن خیال خام دارد و می خواهند به نحوی آشوب تایجاد کنند تا پوشش بر اقتدار نظام باشند و مردم شریف و نجیب استان تاکنون این هوشیاری را از خود نشان داده اند و وحدت آنها تیری بر قلب دشمنان بوده است. دشمنان تلاش می کنند در این استان مرزی که به عنوان پایتخت وحدت جمهوری اسلامی مطرح شده است، این وحدت را خدشه دار کنند.

کد خبر 1219946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha