افتتاح کانون شماره یک خمین دردهه فجر ۱۴۰۱

قنبری از افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شهرستان خمین همزمان با دهه فجر ۱۴۰۱ خبر داد.

«جهانبخش قنبری» با اشاره به فعالیت های گسترده افراد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون در همه نقاط استان مورد توجه خانواده ها و استقبال کودکان و نوجوانان قرار دارد.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی در خصوص پیگیری تسریع در ساخت هر چه زودتر مرکز فرهنگی هنری این شهرستان، بیان کرد: با نشست های انجام شده با فرماندار خمین، افتتاح این مرکز را دهه فجر ۱۴۰۱ خواهیم داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمین در زمینی به مساحت ۲۹۶ مترمربع و در یک طبقه شامل سه باب کلاس، کتابخانه و سالن اجتماعات با کمک نوسازی مدارس استان در حال احداث است.

 

قنبری با بیان اینکه تجهیز این مرکز فرهنگی به پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، خاطر نشان کرد: اعتبار اولیه این طرح به میزان یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استان تخصیص یافته است.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اضافه کرد: این مرکز با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و  اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیزات مدارس استان مرکزی در یوم الله دهه فجر ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد.

کد خبر 1219984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha