ملت ایران با محوریت ولایت برای پیروزی و سربلندی این مرز و بوم گام برمی دارند

نظری با اشاره به همدلی و ولایتمداری ملت ایران، گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی با محوریت ولایت در راستای پیروزی و سربلندی ایران عزیز گام بر می دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری شامگاه (۱۶مهر) در آیین تکریم و معارف سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی که با حضور درویش پور، معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر استان مرکزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: این انقلاب به برکت خون پاک و مطهر شهدا و از خودگشتگی جوانان غیور و ولایتمدار به پیروزی رسیده است و همچنان با اقتدار به راه خود در مسیر استقلال و آزادی ادامه می دهد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود دستاوردهای زیادی را داشته است، ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف ثمره خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان بوده است و پیام این انقلاب این است که تمامی قومیت ها باید حول محور ولایت فقیه گرد آمده و برای پیروزی و سربلندی کشور تلاش کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی در ۲ بعد داخلی و خارجی تعریف شده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی در بعد خارجی به برکت انقلاب اسلامی، وجود رهبری مقتدر، ملتی آگاه و خون شهدا به یکی از قدرت های اول و تاثیر گذار در منطقه و جهان تبدیل شده‌است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی به وضعیت جمهوری اسلامی ایران در بعد داخلی نیز اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی اکنون با برخی افراد فریب خورده مماشات می کند، این افراد جوانان و نوجوانانی هستند که بر سر احساسات به خیابان ها آمده و با رافت پلیس این مشکل برطرف و امنیت و آرامش به داخل باز می گردد.

 

نظری در ادامه ضمن اشاره به فعالیت های آموزشی و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر بیان کرد: نیاز است جمعیت هلال احمر کشور در کنار وزارت علوم و آموزش و پرورش به ارائه آموزش تخصصی به افراد مختلف جامعه بپردازد.

 

وی با تاکید بر اینکه بیشتر مردم جامعه، از جمله مسئولان و خبرنگاران نیازمند آموزش در مدیریت بحران و مخاطرات طبیعی هستند، خاطر نشان کرد: هلال احمر نقش مهمی در ارائه آموزش به این افراد دارد و باید در این راستا تلاش های بیشتری انجام شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هوشمند سازی در دپو امکانات و ارائه خدمات به مردم در هنگام حوادث را از نیازهای ضروری جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد و گفت: هوشمند سازی نقش مهمی در افزایش هرچه بیشتر ارائه خدمت توسط این نهاد به همراه دارد.

 

علیرضا شهرجردی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به اینکه استان مرکزی استانی صنعتی است و از ظرفیت مناسبی در زمینه نیروی انسانی جوان برخوردار است، گفت: ارتقای سیستم امداد و نجات، افزایش حضور پزشکان داوطلب در جمعیت هلال احمر از جمله برنامه های جمعیت هلال احمر استان مرکزی است.

 

گفتنی است؛ در این نشست که با حضور معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و برخی مدیران استانی برگزار شد، از خدمات «عبدالکریم شعبان زاده» تقدیر و «علیرضا شهرجردی» به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر این استان معرفی شد.

کد خبر 1221828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha