استفاده از پژوهش ها و مقالات نماز در بُعد فرهنگی ضروری است

حجت الاسلام بهشتی در جلسه آموزشی توجیهی کارشناسان ستان اقامه نماز گفت: کسانی که در جایگاه نماز قرار دارند، شکرگزاری از خداوند متعال و استمداد از حق تعالی را فراموش نکنند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «بهشتی» مشاور علمی ستاد اقامه نماز، در گردهمایی مشترک کارشناسان فرهنگی آموزشی و مسئولین روابط عمومی ستاد اقامه نماز استانهای کشور، با اشاره به رسالت مهم خادمان نماز به عنوان مُروّج فرهنگ این فریضه الهی، گفت: کسانی که در این جایگاه قرار دارند، شکرگزاری از خداوند متعال و استمداد از حق تعالی را فراموش نکنند.

 

حجت الاسلام بهشتی یادآور شد: استفاده از داده های موجود در بخش های مختلف ستاد اقامه نماز از جمله کتابها، پژوهش ها، فیلمها، عکسها، رهنمودها و تجارب ارزنده در پیشبرد اهداف ستاد موثر است.

 

وی در ادامه با اشاره آیات قرآن کریم، عنوان کرد: شیطان در جهت از بین بردن انسجام و اتحاد و فراموش کردن یاد و نام خدا در مقابل همه ایستاده است وظیفه آحاد مختلف جامعه از بین بردن هجمه های شیطان با اقامه نماز و نشر فرهنگ آن می باشد.

مشاور عل

می ستاد اقامه نماز در بخش دیگری از سخنان خود، استفاده از پژوهش ها و مقالات نماز در بُعد فرهنگی و استفاده از پیامهای مقام معظم رهبری در اجلاسهای سراسری نماز در هدفمند بودن اجرای برنامه ها ضروری است.

کد خبر 1221872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha