نیروی انتظامی روزانه ۳۰۰ ماموریت را عهده دار است

رضایی با بیان این که نیروهای فراجا روزانه بیش از ۳۰۰ ماموریت را بر عهده دارند که مهمترین آن بحث تامین امنیت است، گفت: مجلس همیشه حامی و پشتیبان نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدرضا رضایی کوچی امروز یکشنبه (۱۷ مهر) در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی و مرکز آموزش «شهید دستغیب» ناجا که به مناسبت هفته «نیروی انتظامی» برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا گفت: خدا را شاکرم که این فرصت در اختیار بنده قرار گرفت که از عزیزان در فراجا تجلیل و این هفته را به آنها و خانواده شان تبریک بگویم.

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: کارکنان زحمتکش فراجا با حداقل مزایا جان خود را کف دست هایشان قرار داده اند و جهت امنیت کشور مشغول به خدمت هستند.

 

رضایی با بیان این که نیروهای فراجا روزانه بیش از ۳۰۰ ماموریت را بر عهده دارند که مهمترین آن بحث تامین امنیت است، گفت: ما قدردان نیروهای فراجا هستیم و مجلس همیشه حامی و پشتیبان نیروی انتظامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر پلیس در کشور نباشد آشوب اتفاق می‌افتد و خانواده کسی در امان نیست و امروز نیروهای فراجا تامین امنیت در کشور را برعهده دارد که از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تضعیف پلیس، تضعیف کشور و باورهای دینی ما است، اذعان داشت: مجلس و مردم فهیم انقلابی ما اجازه نمی دهند که پلیس کشور ما را کسی بخواهد تضعیف کند.

 

وی در پایان سخنان خود با اعلام اینکه امروز حفاظت از مرزهای کشور بر عهده ماموران انتظامی و مرزبانان فراجا است، گفت: ما وظیفه داریم با حمایت های خود در مجلس شورای اسلامی روز به روز این نیرو را تقویت و مشکلات آنان را حل کنیم.

کد خبر 1221975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha