اهدای۲۲۲ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان ایتام استان زنجان

به گفته صالحی، شرکت گلرنگ در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به فرزندان ایتام ونیازمند این نهاد با اهدای ۲۲۲ بسته تحصیلی و آموزشی به دانش آموزان نیازمند در پویش ملی جشن عاطفه ها مشارکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از نحوه مشارکت شرکت ها، فروشگاهها در کمک به دانش آموزان نیازمند در قالب جشن عاطفه ها گفت: ارائه خدمات فرهنگی تحصیلی وآموزشی به دانش آموزان ودانشجویان عزیز تحت حمایت با هم افزایی وکمک های خیران ونیکوکاران واستفاده از ظرفیت عظیم مردمی از سرفصل های مهم خدمتی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی فرهنگی است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه 7 هزار و200 دانش آموز نیازمند ومستعد از خدمات آموزشی این نهاد بهره مند هستند، افزود: براساس آمارهای موجود از ابتدای اجرای رویداد ملی ومعنوی جشن عاطفه ها  تاکنون بیش از 6 هزار بسته تحصیلی با مشارکت مناسب خیران، اصناف، شرکت ها وفروشگاهها، دانش آموزان وفرهنگیان بین دانش آموزان عزیز تحت حمایت این نهاد توزیع شده است .

 

وی ادامه داد: شرکت گلرنگ در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به فرزندان ایتام ونیازمند این نهاد با اهدای 222 بسته تحصیلی و آموزشی به دانش آموزان نیازمند در پویش ملی جشن عاطفه ها مشارکت کرد.

 

صالحی ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند شرکت گلرنگ در این اقدام خداپسندانه در کمک به تحصیل فرزندان عزیز ایتام تحت حمایت این نهاد، افزود: بسته های تحصیلی اهدایی شامل کیف ولوازم التحریر می باشد،که در بین دانش آموزان  عزیز مقاطع ابتدایی ومتوسطه فرزندان ایتام نیازمند ومستعد تحت حمایت توزیع می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مشارکت خیران در کمک به دانش آموزان نیازمند این نهاد مناسب وهمچنان ادامه دارد، تصریح کرد: خیران ونیکوکاران از طریق شماره گیری کد دستوری *8877*024#  ویا از طریق مراکز نیکوکاری ودفاتر 14 گانه این نهاد در سطح استان کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.

کد خبر 1222142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha