رشد، توسعه و بالندگی کشور در گروه امنیت است

دلشادی گفت: رشد، توسعه، بالندگی و موفقیت هر کشور در گروه امنیت آن مرز و بوم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سینا دلشادی»، امروز دوشنبه (18 مهر) در مراسمی که به مناسبت تجلیل از ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام، گفت: وحدت، اتحاد، همدلی و همگرایی باید در بخش های مختلف جامعه نهادینه شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، بیان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با وحدت و اتحاد خود گوش به فرمان ولی فقیه بود و در مسیر ارزش های اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب گام برداشتند و ما نیز امروز وظیفه داریم در همین مسیر حرکت کنیم.

 

وی با اشاره به صبر و بردباری جانبازان و ایثارگران بیان کرد: خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثاگران نیز حق بزرگی برگردن ما دارند چرا که فرزندان و همسران خود را در راه انقلاب فدا کردند و بیش از 40 سال است که صابرانه و ایثارگرانه زندگی می کنند.

 

این مقام مسئول با اشاره به عظمت جایگاه جانبازان گفت: اجرا خانواده جانبازان کم از خود جانبازان نیست چرا که آنها هم سختی های زیادی را در این سال ها کشیدند و از یادگاران دوران دفاع مقدس مراقبت کردند.

 

دلشادی به وظایف و رسالت های فرهنگ و ارشاد اشاره کرد و ادامه داد: حوزه فرهنگ وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید با فرهنگ سازی در مسیر ارزش های دینی و انقلابی حرکت کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه شاید در برخی جاها کوتاهی شده باشد، اضافه کرد: اگر فرهنگ سازی در جامعه مطابق با آداب و رسوم و آیین های جامعه انجام و نهادینه شود دشمنان دیگر نمی توانند با توطئه های فرهنگی خود خدشه ای وارد کنند.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: امنیت در راس امور قرار دارد و کشوری که در آن امنیت نداشته باشد رشد و بالندگی نخواهد داشت رشد و توسعه و بالندگی  کشور، در گروه امنیت است.

 

دلشادی ضمن تقدیر از نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت  بیان کرد: این انقلاب به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان به پیروزی رسیده است و دشمنان باید بدانند که ملت ایران به اهداف و آرمان های انقلاب، امام و شهدا پایبند هستند.

 

گفتنی است در این مراسم که با حضور سرهنگ نظام آبادی، معاون هماهنگ کننده دفتر مقام معظم رهبری در سپاه روح الله برگزار شد، از جانبازان و ایثارگران این اداره تقدیر شد.

کد خبر 1222253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha