آواربرداری متروپل تا ۴۰ روز آینده به اتمام می‌رسد

رضایی کوچی از اتمام آواربرداری ساختمان فروریخته متروپل آبادان طی ۴۰ روز آینده خبر داد و گفت: آواربرداری ساختمان متروپل توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و با استفاده از روش‌های نوین مهندسی انجام می‌شود.

محمدرضا رضائی کوچی امروز دوشنبه (۱۸ مهر) در حاشیه بازدید از عملیات آواربرداری ساختمان فروریخته متروپل آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، اظهار کرد: سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به خوزستان به منظور نظارت ستادی بر پروژه‌های عمرانی این استان است.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای این کمیسیون در اولین برنامه نظارتی خود از روند آوار برداری ساختمان متروپل بازدید کردند و در جریان میزان پیشرفت آن قرار گرفتند.

 

وی اضافه کرد: اجرای عملیات تخریب و آواربرداری این ساختمان برعهده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) است که به منظور جلوگیری از بروز آسیب به ساختمان‌های مجاور با دقت بسیار و با استفاده از روش‌های مهندسی کار خود را پیش می‌برند.

 

رضایی کوچی خاطر نشان کرد: با توجه به پیشرفت کار پیش بینی می‌شود نهایتا تا ۴۰ روز آینده این عملیات به اتمام برسد.

 

وی تصریح کرد: پس از بازدید از محل ریزش ساختمان متروپل و بررسی وضعیت آواربرداری از سایر پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهرستان آبادان و همچنین بندر آبادان و خرمشهر هم بازدید خواهیم داشت.

 

کد خبر 1222423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha