کتاب «نسیم های آسمانی» در بیرجند رونمایی شد

کتاب «نسیم های آسمانی» اثر حجت الاسلام «سیدحامد رضازاده» از شاعران آیینی خراسان جنوبی به همت حوزه هنری بیرجند در بیرجند رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید حامد رضازاده نویسنده کتاب نسیم های آسمانی شامگاه (۲۰ مهر) در مراسم رونمایی از جدیدترین کتابش،‌ با اشاره به اینکه این اثر شامل منظومه های عرفانی و منظومه مثنوی ترجمه دعای کمیل، مناجات شعبانیه، دعای ندبه و زیارت آل یاسین است، گفت: بخش دیگری از این کتاب شامل اشعاری که در مورد مهدویت است.

 

همچنین محمد بهنام فر، استاد ادبیات دانشگاه بیرجند در این مراسم با بیان اینکه کتاب نسیم های آسمانی به موضوع خوبی پرداخته شده است که در آن معانی ادعیه به زبان فارسی ترجمه و به شعر در آمده است، گفت: وزن باعث تاثیر بیشتر کلام و لفظ می شود که همین موضوع باعث ماندگاری این اثر است.

 

وی گفت: لازم است که ادعیه به زبان هنری بیان شود تا بهتر مردم با مفاهیم آن اشنا شوند و در زندگی خود بیشتر از آن استفاده ‌کنند.

 

حجت الاسلام سید حامد رضازاده در سال 1330 در روستای سیوجان بیرجند متولد شد و از شاعران آیینی و مداحان خوش صدای شهرستان بیرجند است که تاکنون دو اثر شامل «مدافعان شریعت، منادیان طریقت» و «نسیم های آسمانی» را به رشته تحریر درآورده است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1222778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha