دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی هستند

بابلی،گفت:دشمنان اسلام اتحاد و همبستگی مسلمانان را نمی خواهند و دائم به دنبال ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی هستند.

 

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن میلاد پربرکت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، گفت: هفته وحدت یادگار امام عظیم و الاشان انقلاب اسلامی است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت بسیار منسجم بین ملت ایران وجود دارد و همیشه هم امام راحل و  مقام معظم رهبری تاکید بر وحدت بین مسلمانان داشتند.

 

فرماندار سرپل ذهاب، افزود: امروز یکی از حربه های دشمنان این است که بین مسلمانان تفرقه بیاندازند و به اهداف خود برسند اما با درایت و فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه نقشه دشمنان نقش بر آب شده است، لذا امروزه وحشت دشمن از همین وحدتی است که در بین ملت ما وجود دارد.  

 

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان سرپل ذهاب برادران اهل تشیع، اهل سنت و اهل حق در کنار هم هستند و همیشه مدافع آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و نسبت به مقابله با اهداف شوم دشمنان پیش قدم هستند.

 

فرماندار سرپل ذهاب، اظهار کرد:قرِآن کریم توجه به نقاط مشترک، چنگ زدن به ریسمان الهی، مراجعه به سنت پیامبر (ص) و مراعات دشمنان اسلام از وحدت مردم شیعه و سنی همیشه نگران و خشمگین بودند و با ایجاد اختلاف و تفرقه در زمان های مختلف توطئه های مذهبی و قومی راه انداختند که با روشنگری و بصیرت علما، ریش سفیدان و مردم در هیچ یک از این توطئه ها موفق نشدند. حقوق دیگران را از راه‌های ایجاد وحدت می‌داند.

 

بابلی ،در پایان تاکید کرد: هدف از نام‌گذاری هفته وحدت هوشیاری مسلمانان در برابر فتنه‌های دشمنان اسلام و همچنین دادن عزت و قدرت به مسلمانان است،وهفته وحدت فرصتی در جهت ترویج اخلاق حسنه در جامعه است.

 

کد خبر 1223422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha