بیش از یک میلیارد تومان کمک هزینه درمانی مکمل به مددجویان زنجانی پرداخت شد

به گفته صالحی، بیش از یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان در قالب سه هزار و۲۴ مورد خدمت هزینه های درمانی مکمل شامل کمک هزینه فرانشیز وخدمات ویژه درمان به خانواده های عزیز تحت حمایت این نهاد در ۶ ماهه اول سال جاری پرداخت شده است.

روح اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به بخشی از خدمات درمانی ارائه شده به مددجویان عزیز تحت حمایت در قالب هزینه های درمانی مکمل در شش ماهه نخست سال جاری گفت : بر اساس تکالیف قانونی تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد از خدمات بیمه پایه مددجویان این نهاد برون سپاری شده و با استفاده از ظرفیت سایر سازمانهای بیمه گر از جمله تأمین اجتماعی و بیمه سلامت ایرانیان به جامعه هدف این نهاد عرضه می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بخشی از هزینه های درمانی مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد در قالب فرانشیز از طریق بیمه مکمل به جامعه هدف پرداخت می شود، افزود: بر اساس آمارهای موجود سه هزارو ۲۴ مورد خدمت در قالب هزینه های مکمل درمانی به خانواده های عزیز تحت حمایت در شش ماهه نخست سال جاری ارائه شده است.

 

وی با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات درمانی در قالب بیمه مکمل بیش از یک میلیارد و 256 میلیون تومان در 6 ماه نخست سالجاری پرداخت شده است، ادامه داد: این پرداخت ها از محل منابع داخلی این نهاد در سرفصل درمان وهم افزایی آن با کمک های مردمی هزینه شده است.

 

صالحی، بابیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان  عزیز تحت حمایت از طریق ایجاد اشتغال است، گفت: به منظور توانمندسازی و زمینه‌سازی برای استقلال اقتصادی مددجویان تحت حمایت خدمات متنوعی به جامعه هدف این نهاد در طول سال ارائه می شود.

 

وی با اشاره به واریز حق بیمه بازنشستگی مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار وسایر مجریان طرح های اشتغال به عنوان یکی از خدمات اثرگذار این نهاد در حوزه توانمندسازی، افزود: باهدف کمک به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی ۵۴۱ مددجوی عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش ماهه نخست امسال پرداخت شده است.

 

صالحی با اشاره به اینکه حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان مشمول این طرح به‌صورت مستمر و در دوره‌های سه‌ماهه واریز می‌شود، ادامه داد: بیش ۵۳۰ میلیون تومان حق بیمه  بازنشستگی مددجویان عزیز تحت حمایت بهره مند از این خدمت، در شش ماهه نخست سال جاری  به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

 

وی با بیان اینکه با ارائه این خدمت مددجویان مشمول و بهره مند از خدمات این نهاد در این بخش در یک بازه زمانی مشخص و برقراری مستمری تأمین اجتماعی، توانمند واز چرخه این نهاد خارج می شوند،‌ تصریح کرد: واریز حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال سرمایه گذاری برای آینده این خانواده ها بوده و  تلاش می کنیم با تقویت این خدمات فرآیند خدمت رسانی تا رسیدن این عزیزان به توانمندی  با رویکرد توانمندسازی به صورت هدفمندی استمرار می یابد.

            

کد خبر 1223811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha