مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد، گزندی به این انقلاب وارد نخواهد شد

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دو خانواده شهید از شهدای اغتشاشات در زاهدان، گفت: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد، گزندی به این انقلاب وارد نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،  فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی به همراه محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با دو خانواده شهید معظم «جمال عبدالناصر براهویی» و «محمدامین عارف» از شهدای اغتشاشات اخیر شهرستان زاهدان دیدار، تفقد و دلجویی به عمل آوردند.

 مالکی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از طایفه براهویی در برقراری نظم و امنیت و تبریک و تسلیت شهادت «عبدالناصر براهویی»، خود را مطالبه گر خون این شهدا دانست و بیان کرد: تداوم و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران با خون این شهداست که مستحکم تر شده است.

 

 مالکی ادامه داد: همراه تمام مسئولین و آحاد مردم کنار خانواده این شهدا خواهند بود.

وی افزود: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد، هیچ آسیب و گزندی به این انقلاب وارد نخواهد شد.
 

در این دیدار ها محمد ناظری مدیر کل بنیاد استان هم ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدا، اقدامات این شهدا در برقراری نظم و امنیت را ارج نهاده و اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکت مجاهدت و ایثارگری های شده‌است و در ادامه راه یاری رسان این خانواده شهدا خواهیم بود.


همچنین برادر شهید براهویی هم ضمن خوش آمد گویی بیان داشت: ما همیشه پایبند نظام جمهوری اسلامی و رهبری هستیم و از شهادت هراسی نداریم و تا پای جان پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده ایم.

کد خبر 1224022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha