امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم

حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه شهدا در برابر دشمن سینه سپر کردند و خون خود را تقدیم انقلاب کردند تا امروز ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم، گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(۲۶مهر)، در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم که با حضور مدیران استانی در شهرستان دورود برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت استان لرستان شهیدان«فرید کرم پور، داوود عبداللهی و شهید مهدی لطفی»، اظهارداشت: درخت تنومند اسلام و انقلاب برای ادامه حیات خود نیاز به این خون ها دارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه جامعه ایثارگران لرستان و شهرستان دورود قوی، متین و پا به کار برای انقلاب هستند، افزود: خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان پای انقلاب هستند.

 

وی تاکید کرد: مواظب باشیم در ادارات و محل کار با همکاران و ارباب رجوع ایثارگر برخورد بد نداشته باشیم که از بین این جامعه ایثارگر دشمنی برای انقلاب ایجاد نشود چراکه این نوع دشمنی یک دشمنی سخت است و از دسیسه های امروز دشمن است.

 

وی با اشاره به اینکه ما برای هر صندلی که خدمت کنیم ۷۳ شهید و برای هر ۱۲ متر خاک این کشور یک شهید تقدیم کردیم، تاکید کرد:امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید برای حفظ انقلاب و تحقق آرمان های آن تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: دشمن امروز دانش آموزان را هدف قرار داده است و باید با بصیرت افزایی نسل امروز در برابر این توطئه ها آگاه شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید از توطئه دشمنان غافل شد، گفت: شهدا سینه سپر کردند تا ماامروز در آرامش زندگی کنیم و باید مواظب باشیم در راه شهدا گام برداریم و جلوی توطئه های دشمن هوشیار باشیم.

کد خبر 1224540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha