انسان باید از هر ظرفیتی برای کمک به نیازمندان استفاده کند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه اگر فعالیت مجموعه نهادهای انقلاب در جهت رفع نیازها باشند طبیعتا اعتقاد و باور مردم به دین مستحکم‌تر خواهد شد گفت: انسان باید از هر ظرفیتی برای کمک به نیازمندان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز چهارشنبه (27 مهر) در آئین اهدای 500 دستگاه یخچال ویژه مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان که در تالار آفتاب اهواز برگزار شد، با بیان روایاتی در خصوص انفاق و کمک به نیازمندان اظهار کرد: سرلوحه رسالت و ماموریت پیامبران توجه به نیازمندان است و انقلاب اسلامی نیز همین رسالت را در پیش گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه از اقداماتی که در نماز جمعه در حال انجام است برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم است افزود: مساجد نیز این رویه را دنبال می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه اگر فعالیت مجموعه نهادهای انقلاب در جهت رفع نیازها باشند طبیعتا اعتقاد و باور مردم به دین مستحکم‌تر خواهد شد اضافه کرد: انسان باید از هر ظرفیتی برای کمک به نیازمندان که فرمان الهی است، استفاده کند.

 

امام جمعه اهواز در پایان از مجموعه کمیته امداد استان و کشور جهت اجرای طرح جمع‌آوری در سایه اربعین حسینی و همچنین طرح شوق زیارت در جهت کمک به نیازمندان تقدیر و بر استمرار چنین برنامه‌های ابتکاری تاکید کرد.

 

کد خبر 1224876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha