احصاء نیازهای استان البرز با هدف پاسخگویی مطالبات عمومی مردم در دستور کار است

عبداللهی با اشاره به اهمیت پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز گفت: مطالبات عمومی مردم با احصاء نیازهای استان به صورت برنامه محور با محوریت جبران کمبودها و عقب ماندگی ها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست اتاق اصناف استان البرز که چهارشنبه ۲۷ مهر گفت: مطالبات و نیازهای مردم در استان البرز در دستور کار است.

 

استاندار البرز افزود: تقویت زیرساخت های استان البرز با هدف ارتقاء کیفی خدمت رسانی به مردم با همکاری خیران اصناف از جمله برنامه های مورد اهتمام است.

 

وی با اشاره به اهمیت جراحی اقتصادی کشور توضیح داد: کسبه استان البرز با توجه به تغییر رویکرد ملی با هدف بهره مندی مردم از یارانه و حذف ارز ترجیحی مبنای فعالیت های خود را پایه ریزی کنند.

 

وی توضیح داد: اصناف استان البرز با توجه به اهمیت مقابله با تنش های متعدد که از طرف معاندان اتفاق می افتاد، برنامه ریزی لازم را در مسیر توسعه و قدرت جمهوری اسلامی انجام دهند.

 

استاندار البرز بیان کرد: مطالبات عمومی مردم با احصاء نیازهای استان به صورت برنامه محور با محوریت جبران کمبودها و عقب ماندگی ها در دستور کار است.

 

عبداللهی در پایان با توجه به اهمیت و رویکرد دولت سیزدهم نسبت به رفع و حل مشکلات مردم استان البرز خاطرنشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم است، متناسب با این نگاه ویژه با توجه به مصوبات سفر ریاست جمهوری مسائل مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. 

 

 

کد خبر 1224903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha