کتابخانه مرکزی زنجان مهم‌ترین پروژه استان است

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور صبح روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ در ادامه سفر خود به استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه در دیدار دبیرکل نهاد اظهار کرد: از لحاظ تعدد کتابخانه‌ها مشکل جدی نداریم و مهم‌ترین مسئله در استان زنجان نبود کتابخانه مرکزی است. در استان زنجان خیرین آمادگی ساخت کتابخانه‌ها را دارند.


امام جمعه زنجان افزود: پروژه کتابخانه مرکزی استان زنجان از لحاظ هندسی و شرایط جغرافیایی شرایط خوبی دارد.


مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در این دیدار تصریح کرد: در کشور حدود ۳۷۰۰ کتابخانه عمومی داریم که ۲۷۰۰ باب از این کتابخانه‌ها زیر نظر مستقیم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اداره می‌شود.


وی افزود: در استان‌های مختلف کتابخانه‌های خوبی وحود دارد که در حال فعالیت هستند و در خصوص کتابخانه مرکزی استان زنجان نیز اگر بتوانیم پیشرفت پروژه را از محل منابع انسانی به حدود ۴۰ درصد برسانیم، می‌توانیم با کمک‌های دولتی این کتابخانه را تکمیل کنیم.


دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به اهتمام دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف فعال شده‌اند و امید داریم تا پروژه کتابخانه مرکزی زنجان هم به نتیجه برسد.

کد خبر 1224914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha