محفل ماهانه «انس با قرآن کریم» در ابوزیدآباد برگزار شد

محفل ماهانه «انس با قرآن کریم» با حضور قاریان و حافظان برتر شهرستان آران و بیدگل در حسینیه فاطمیون شهر ابوزیدآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، محفل ماهانه «انس با قرآن کریم» به نام شهید ناصر ساعی در حسینیه فاطمیون شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این ‌محفل نورانی که با حضور  جمعی از قرآن دوستان، قاریان و حافظان شهر ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل برگزار شد، «عليرضا انصاری» طلبه جوان و از قاریان ممتاز شهرستان آران و بیدگل و دو تن از قاریان نوجوان منطقه ابوزیدآباد، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند.

 

قرائت وصیتنامه شهدا، دکلمه خوانی، سخنرانی پیرامون حجاب و عفاف از نگاه قرآن و برگزاری مسابقه حضوری قرآنی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

این محفل با برگزاری برنامه های متنوع، چهارشنبه شب های آخر هر ماه با حضور برادران و خواهران برگزار می شود و هر ماه و در هر محفل، دو قاری برتر محلی شهر ابوزیدآباد و یک قاری برتر شهرستانی یا کشوری آیاتی از کلام الله قرآن کریم را تلاوت می کنند.

 

در پایان این مراسم هم از  قاریان ممتاز که در این محفل تلاوت کردند با اهدا هدایایی تجلیل شد.

 

محافل ماهانه انس با قرآن شهر ابوزیدآباد با همکاری مشترک هیئت فاطمیون ابوزیدآباد، پایگاه های مقاومت بسیج شهید ابراهیم همت و صدیقه کبری(س) ناحیه مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی و مراکز قرآنی، هیئات مذهبی ابوزیدآباد برگزار می شود.

کد خبر 1225151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha