منازل ۸۶۵ مددجویان کمیته امداد اصفهان تحویل شد/ توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته فرهنگی

زارع با اشاره به نیاز مسکن مددجویان کمیته امداد، گفت: منازل مسکونی ۸۶۵ مددجویان کمیته امداد استان اصفهان امسال تعمیر و یا مورد استفاده قرار گرفت.

«کریم زارع« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به نیاز مسکن مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و اظهارداشت: احداث مسکن، تکمیل، تعمیر و بهسازی مددجویان این نهاد حمایتی با کمک خیرین، بنیاد مسکن و آورده شخصی آنان انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه تعمیر و بهره برداری منازل 865 خانوار تحت پوشش این نهاد امسال انجام شد افزود: از این تعداد بیش از 650 مورد آن تعمیر و بیش از 200 مورد آن جدید و مابقی هم خریداری شد.

 

وی اضافه کرد: بیش از یکصد واحد مسکونی نیز برای تعدادی دیگر از خانوارها در حال احداث است و با همکاری خیرین به زودی به بهره برداری و تحویل آنان می شود.

زارع با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن 20 هزار سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد ثبت نام کرده اند، گفت: ثبت نام بیش از هفت هزار خانوار تاییدی نهایی را گرفته که بعضی از آن ها وارد مرحله احداث شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به عنوان آورده شخصی مطرح شده و مابقی نیز به کمک خیرین و همکاری وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد.

 

توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته فرهنگی

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به حمایت از دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: بیش از 14 هزار بسته فرهنگی با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال برای دانش آموزان و دانشجویان خانواده های تحت پوشش نهاد حمایتی تهیه و در بین آنان همزمان با آغاز مدارس توزیع شد.

 

وی ادامه داد: تلاش کمیته امداد و خیرین تداوم تحصیل این قشر و جلوگیری از بیسوادی است که موانع مالی موجب ترک تحصیل و عدم رشد این دسته از افراد نشود.

کد خبر 1225617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha