لزوم کمک به خودکفایی کانون های فرهنگی هنری مساجد

حجت الاسلام سبزه کار با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مجموعه ای مردمی هستند، گفت: تسهیل گری در زمینه کمک به فعالیت کانون ها باید صورت گیرد و باید کاری کنیم که کانون ها به خودکفایی برسند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار در آخرین نشست خود با خبرنگاران خبرگزاری شبستان در دوران تصدی مدیریت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار کرد: خدمت تنها چیزی بود که در دوران کاری و فعالیت در این مجموعه سرلوحه کار خود داشتیم.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: خدمت به نظام جمهوری اسلامی در هر لباس و جایگاهی عبادت است اما خدمت به مسجد، جایگاه ویژه ای دارد که دور شدن از این بخش را خسارت می‌دانم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد به دنبال این بودیم تا یک گروه جهادی مسجدی داشته باشیم تا در مناطق محروم طی دهه فجر و دهه کرامت فعالیت کنند و باعث ایجاد هم افزایی و خودکفایی در مناطق شوند و امیدواریم این موضوع تحقق یابد.

 

سبزه‌کار با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از توانمندی های بالایی برخوردار هستند، افزود: اما ساماندهی وجود ندارد و باید یک خودکفایی در بین کانون ها ایجاد شود.

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد مجموعه ای مردمی هستند، گفت: تسهیل گری در زمینه کمک به فعالیت کانون ها باید صورت گیرد اما باید کاری کنیم که کانون ها روی پای خود بایستند و به خودکفایی برسند.

 

حجت الاسلام سبزه کار با تاکید بر اینکه به خبرگزاری شبستان افتخار می کنیم که به الگویی برای سایر رسانه ها تبدیل شده است، ادامه داد: تلاش کنید تا این ارزش افزوده حفظ شود و این برند و اصالت را حفظ کنید.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این موضوع جز همدلی و اخلاص و ایثار به وجود نمی آید و در عرصه قلم هیچ واژه ای جز قصد قربت نمی توان به آن داد.

 

وی در پایان با بیان اینکه محکم تر از گذشته در مسیر بیان و حل مشکلات مساجد قدم بردارید، گفت: متاسفانه به کانون های فرهنگی هنری مساجد از نظر مالی با مشکلاتی روبرو هستند که امید است با نگاه ویژه دولت سیزدهم برطرف شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1225790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha