دانش افزایی در حوزه پدافند غیرعامل ضروری است

حسنی با بیان اینکه رمز موفقیت هر سازمان برای تحقق برنامه ها بهره گیری از نگاه کارشناسی است، گفت: تقویت موضوع پدافند غیرعامل در کشور مرهون توجهات ویژه مقام معظم رهبری به این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری ایلام،  به مناسبت آغاز هفته پدافند غیرعامل، با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل و همچنین بهره گیری از تمامی تجربیات کارشناسان در بخش های مختلف برای پیشبرد اهداف سازمانی یک مجموعه، گفت: رمز موفقیت هر سازمان برای تحقق برنامه ها، بهره گیری از نگاه کارشناسی و تخصصی است.


« محمد سبحان حسنی» تصریح کرد: اقدامات حوزه پدافند غیرعامل مستقیماً بر عهده این واحد در استان و کارگروه ذیل این شورا است و تلاشهای همه همکاران در حوزه پدافند غیر عامل و کارگروه ها قابل تقدیر و تحسین است‌.
 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تاکید بر اجرایی شدن تمامی طرح ها و برنامه های حوزه پدافند غیرعامل در تمامی بخش ها، گفت: باید مبحث پدافند غیرعامل در استان نهادینه و اقدامات کمیته ها و کارگروه های ذیل این شورا اجرا و در رسانه ها انعکاس داده شود.
 

معاون استاندار ایلام ادامه داد: وظیفه اصلی پدافند غیرعامل به نوعی پیشگیری است و با وجود اقدامات پیشگیرانه متعدد در این حوزه، آنطور این اقدامات نمایان نشده است.
 

وی هر گونه هزینه در حوزه پدافند غیرعامل را نوعی سرمایه گذاری ذکر کرد و گفت: مقام معظم رهبری به این حوزه اعتقاد راسخ دارند و با قاطعیت از بحث پدافند غیرعامل حمایت کردند و اگر چنانچه این ساختار اکنون در کشور و تمامی استان تقویت شده مرهون نگاه کارشناسی و توجه ویژه معظم له به این حوزه است.
 

حسنی بیان داشت: کشور ما از نظر بلایای طبیعی در تهدیدات سازمان یافته در معرض آسیب است که در این راستا باید آسیب ها را شناسایی و برای آنها چاره اندیشی کنیم.
 

محمد رحیمی، مدیر کل پدافند غیرعامل نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل استان تشریح کرد و گفت: با اهتمام و همدلی بین مجموعه و روسای کارگروه توانستیم در تحقق برنامه موفقیت باشیم که این روند باید استمرار داشته باشد.

کد خبر 1226368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha