دشمن در حادثه شاهچراع به دنبال تقابل تشیع و تسنن بود

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمن در حادثه شاهچراع به دنبال تقابل تشیع و تسنن بود گفت: ملت ما آگاه و بیدار است و دست دشمن را خوانده اند.

حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با عملیات تروریستی شیراز ماهیت خودشان را نشان دادند.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه دشمن در حادثه شاهچراع به دنبال تقابل تشیع و تسنن بود افزود: ملت ما آگاه و بیدار است و دست دشمن را خوانده اند.

 

وی گفت: داعشی‌ها، آمریکایی، انگلیسی‌ها و همه دشمنان ایران بدانند که مبغوض‌ترین افراد در چشم ما شما مستکبرانی هستند که سلاح به دست آن‌ها می‌دهند تا در حرمی که محل قداست و امنیت است در جلوی کودک پنج ساله، پدر و مادر و برادرش را بکشند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: حادثه اخیر نشان داد که دشمنان نظام همواره در اندیشه ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده و از هر فرصتی برای به بار نشاندن اندیشه‌های پلید خود استفاده می‌کنند.

 

امام جمعه ماسال با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاه چراغ شیراز خاطرنشان کرد: ما این حادثه دردآور را به شدت محکوم می‌کنیم و امیدوارم خداوند متعال که در جایگاه حق و عدل است این ظالمان را به‌سزای اعمالشان برساند.

کد خبر 1227047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha