ارائه خدمات روانشناختی بهزیستی فارس به آسیب دیدگان حادثه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

هوشیار گفت: تیم روانشناختی اجتماعی بهزیستی فارس به آسیب دیدگان حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خدمات روانشناختی ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدرضا هوشیار، بعد از ظهر امروز جمعه (۶ آبان) با اشاره به ارائه خدمات روانشاختی اجتماعی به آسیب دیدگان حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: ارائه خدمات روانشناختی در زمان بحران به آسیب دیدگان از اولویت های بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: تیم محب بهزیستی در بحران پیش آمده کنونی به آسیب دیدگان این حادثه تروریستی به ارائه خدمات پرداخته و به آن ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: از آرتین کودک پنج ساله که پدر و مادر و برادرش را در این حادثه از دست داده است و اکنون در بیمارستان نمازی شیراز بستری است عیادت کرده ایم و خواهر ۲۰ ساله آرتین که ساکن تهران است سرپرستی او را به عهده خواهد گرفت و تیم روانشناسی و مددکاری بهزیستی فارس با آرتین و خواهرش در ارتباط است و در خصوص موارد روانشناختی لازم اقدام می کند.

هوشیار تاکید کرد: یک کودک ۲ ساله دیگر به نام رامتین اسلامی هم در بخش ویژه بستری است که تیم محب بهزیستی فارس شامل ۹ روانشناس در بیمارستان های مسلمین، نمازی و شهید رجایی شیراز برای ارائه خدمات لازم به آسیب دیدگان این حادثه مستقر هستند.

کد خبر 1227136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha