نسبت به دغدغه های جامعه بی تفاوت نباشیم

سردار سعد با اشاره به جایگاه پدافند غیرعامل در جنگ های امروزی، گفت: مردم نسبت به نیازها و دغدغه های جامعه بی تفاوت نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «منصور سعد« در سفر به اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به هفته پدافند غیرعانل و جایگاه آن در جامعه اظهارداشت: دوران جنگ شمشیر و اسلحه کمتر شده و دشمن ابزارهای جدید را در جنگ های نوین و پدافندی پیش بینی و علیه ملت های مختلف اجرایی می کند.

 

معاون حقوقی سازمان پدافند غیرعامل افزود: روش های بهداشتی، بیولوژیکی و تهدید علیه زندگی و سلامت مردم از جمله مصادیق نبردهای امروزی بوده که مردم نسبت به نیازها و دغدغه های جامعه بی تفاوت نباشند.

 

وی ادامه داد: جنگ سایبری در راس حوادث ساختگی انسان بوده که منجر به خسارت های زیادی به زیرساخت و جریان عملکرد نهادهای مختلف می شود.

به گفته سعد، روزانه مورد حمله های زیادی از سوی دشمن هستیم که در پدافند غیرعامل این موارد خنثی و مانع تحقق اهداف آن ها علیه زیرساخت ها، سلامت جامعه و مواردی از این قبیل می شویم.

 

وی خاطرنشان کرد: جایگاه و موقعیت جغرافیایی ایران زمینه ساز فرصت های زیادی برای سران ظلم برای حمله های پدافندی و تهدید علیه امنیت عمومی جامعه بوده که تقویت پدافند غیرعامل اهمیت زیادی دارد.

سردار سعد با بیان اینکه باید فرهنگ پدافند غیرعامل و افزایش هوشیاری در جامعه بیش از گذشته تقویت شود، تصریح کرد: هفته پدافند غیرعامل فرصت خوبی شده تا در این خصوص اقدامات آموزشی و آگاهی بخشی صورت بگیرد.

 

وی به اتفاقات اخیر به ویژه حمله تروریستی شیراز اشاره کرد و گفت: با چنین نقشه هایی حرکت جمهوری اسلامی ایران متوقف نخواهد شد.

کد خبر 1227149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha