حجت الاسلام «محقی» سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی شد

طی مراسمی با حضور مشاور و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و اعضای شورای سیاست‌گذاری فهمای خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام «علی محقی» به عنوان سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام روح‌الله رهبری صبح امروز (۷ آبان) در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، اظهار کرد: همه ما کارهای سختی برای تحقق شعار بزرگ دولت یعنی «بازگشت به مسجد» داریم.

 

مشاور و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با تاکید بر اینکه راهی جز بازگشت به مسجد نداریم، افزود: این اقدام،‌ بسیار پرپیچ و خم و همراه با زحمت است چرا که در طول سالیان گذشته، به مناسبت‌های مختلف (دلیل واحدی ندارد) از این مسیر فاصله گرفته‌ایم؛ برخی از علل را می‌توان بازگشت به نگاه‌های غیرمکتبی و غیرارزشی  و برخی دیگر را نیز بازگشت به عوامل طبیعی و غیر اختیاری مثل بحث کرونا دانست که بسیاری از زیرساخت‌هایی که فراهم شده بود را از دست دادیم؛ لذا کار سخت اما تنها راه است و باید ایمان داشته باشیم تا خداوند نیز کمک کند.

 

وی با اشاره به اینکه کمتر دوره‌ای بعد از انقلاب را داشته‌ایم که مدیران یک‌دل و همسو با هم برای پیشبرد اهداف انقلاب باشند، خطاب به مدیر جدید ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: در دوران سختی قبول مسئولیت می‌کنید که هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست؛ چرا که در شرایط فعلی، همدلی و همسویی مدیران استان، زمینه فعالیت مضاعف را فراهم می‌کند.

 

حجت‌الاسلام رهبری ادامه داد: خداروشکر استان خراسان جنوبی‌ با وجود همه نواقص و کمبودها که در کلیت امور کشور داشته‌ایم، توفیقات بلند و بالایی به تناسب اعتبارات محدود کسب کرده است بنابراین سختی کار بر مدیر جدید،‌ مضاعف است که در فرصتی کار را تحویل می‌گیرد که شرایط برای کار کردن فراهم‌تر است.

 

وی اظهار امیدواری کرد با مساعدت و همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، کانون‌های فرهنگی هنری در استان رونق ویژه‌ای خواهند گرفت و امیدواریم در سطح ملی در حوزه فرهنگی، هنری و کارآفرینی بدرخشند چرا که زمینه و زیرساخت فراهم است و انتظار داریم در مدت زمان کوتاه،‌ خبرهای خوبی از کانون‌های استان دریافت کنیم.

 

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد، مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد،‌ حجت‌الاسلام «علی محقی» به عنوان سرپرست جدید ستاد کانون‌های فهمای خراسان جنوبی معرفی و از خدمات هفت ساله حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» مدیر سابق قدردانی شد. در این مراسم، انگشتری متبرک رهبر معظم انقلاب از سوی مدیر ستاد اقامه نماز استان به حجت‌الاسلام سبزه‌کار اهدا شد.

 

گفتنی است،‌ همچنین دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری استان در جمع کارکنان ستاد فهمای خراسان جنوبی حضور یافت و از نزدیک پیشنهادات و نظرات آنها را درخصوص فعالیت‌های در دستور کار و پیش روی، جویا شد.

 

 

 

 

کد خبر 1227179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha