مدیر حوزه علمیه کرمانشاه حادثه حرم شاهچراغ را محکوم کرد

مدیرحوزه علمیه کرمانشاه در یاداشتی با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، گفت: دمیدن در آتش اغتشاشات با حمایت افراد مغرض و رسانه های ضد انقلاب، در حقیقت جاده صاف کن داعش برای به وجود آمدن حادثه تلخ و دردناک در حرم مطهر شاهچراغ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق ایرانی»، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در یادداشتی با عنوان «جاده صاف کن داعش » آورده است: از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی که با هدایت های پیامبر گونه امام راحل، برکات خورشید « استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» در این کشور تابیدن گرفت، دشمنان این آب و خاک با از دست دادن حیات خلوت خود، هیچگاه لحظه ای برای سلب امنیت وآرامش مردم بصیر و انقلابی کوتاه نیامدند.

 

همه شاهد بودیم که امت حزب الله برای حفظ استقلال و حفاظت کشور از گزند بدخواهان، از گردنه های پر پیچ و خم غائله تجزیه طلبان در کردستان و ترکمن صحرا، کودتا، ترورهای کور، تحریم اقتصادی، جنگ تحمیلی، فتنه های رنگی، دفع خطر داعش و دهها دسیسه دیگر ، با هدایت و تدبیر امامین انقلاب عبور کردیم.

 

مسلم است داشتن استقلال که پیشرفت های شگفت انگیز و تاثیر نفوذ ایران در معادلات جهانی خصوصا حوادث منطقه، موجبات عصبانبت مثلث شیطانی( غربی، عبری، عربی) را بدنبال داشته و دارد.

 

دشمنان در این زمان که جمهوری اسلامی می رود که گذشته از قدرت منطقه ای، به قدرت جهانی تبدیل شود، متأسفانه بعلت غفلت دولتهای گذشته از اجرای «اقتصاد مقاومتی» ، تکیه بر ظرفیت نخبگان جوان و مدیریت رها شده فضای مجازی، با انعکاس غلط و معنا دار روایت ها که هدف اصلی افکار نسل جوان می باشد، سوء استفاده نموده و در حقیقت جنگ ترکیبی را کلید زده است.

 

با بهانه فوت دختر سقزی به اعتراف خود دشمنان ایران اسلامی و خیانت برخی خواص و سلبریتی ها به عنوان پیاده نظام رسانه ای دشمن ، موجبات تحریک عواطف، احساسات و کشاندن افراد نا آگاه به خیابانها، به قیمت وارد کردن خسارات مادی و معنوی به نظام اسلامی، سلب امنیت و تعطیلی کسب و کار بازارایان را فراهم آورد.

 

دمیدن در آتش اغتشاشات با حمایت افراد مغرض و رسانه های ضد انقلاب، تا بدانجا پیش رفت که در حقیقت جاده صاف کن داعش برای به وجود آمدن حادثه تلخ و دردناک در حرم مطهر شاهچراغ گردید، این جنایت ضد بشری را محکوم می نماییم و از دستگاه امنیتی و قضایی خواستار شناسایی و برخورد شدید با همه عوامل و مسببان این حادثه را هستیم.

 

حال که دشمنان و سرویس‌های غربی، آمریکایی و صهیونیستی برای سلب آرامش مردم ایران، خواب‌های جدی و تحقق ناپذیر دیدند و با برنامه‌ریزی‌های قبلی، در صدد متشنج نمودن افکار جامعه و به خطرانداختن امنیت شهروندان می باشند، مکلفیم با روحیه ولایت مداری «جهاد تبیین» را جامعه عمل بپوشانیم.

 
 
 

کد خبر 1227757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha