شرکت اعضای کانون  حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود در  راهپیمایی ۱۳ آبان

سعادت گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل(ع)روستای جیجان رود در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می کنند.

«ریحانه سعادت» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: همزمان با 13 آین برنامه ی سخنرانی یکی از روحانیون را در خصوص 13 آبان در کانون روستای جیجان رود داریم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر حضور اعضا درراهپیمایی 13 آیان را از دیگر برنامه ها دانست و افزود: همچنین برنامه های فرهنگی و متنوع و مسابقات برای دانش اموزان را نیز در 13 آبان خواهیم داشت.

 

 وی  با اشاره به برنامه های ایبن کانون در حوزهای مختلف گفت: در طول دو ماه گذشته به بیش از 12 خانواده دارای  مشکلات درمانی کمکهای درمانی صورت گرفته است.

 

سعادت تصریح کرد: این کمکها شامل کمکهای نقدی، دارویی   کمک معیشتی و ...به مبلغ مختلف بر حسب نیاز خانواده ها بوده است.

 

وی  از تامین جهیزیه برای یک نوعروس توسط کانون خبر داد و گفت: همه کمکها از سوی خیرین و مردمی است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند را ازدیگر اقدامات ماه گذشته در این کانون بر شمرد و تصریح کرد: همچنین جشنهای هفته وحدت و میلاد پیامبر،  و. نیز از دیگر برنامه ها بوده است.

 

 سعادت  در ادامه از  از راه اندازی یک کارگاه شیریتی پزی توسط کانون و پایگاه بسیج و همکاری دهیاری خبر داد و گفت: ابن کارگاه یک کارگاه مجهز است که برای بیش از 20 نفر اشتغال ایحاد می کند.

 

وی با بیان ابنکه ابن کارگاه در حال آماده سازی و خرید تجهیزات تایت افزود: ابن کارگاه بزودی را اندازی می شود.

 

سعادت گفت:کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده و با بیش از یکصد عضو فعال یکی از کانونهای پویا و فعال شهرستان ملای در طول فعالت خود بوده است.

 

کد خبر 1228119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha