همکاری حراست و بازرسی دستگاه ها در پیشگیری و حل مشکلات ضروری است

رازانی، با بیان اینکه بازرسی ها با توجه به وظیفه سنگینی که در پیشگیری و حل مشکلات بر عهده دارند، گفت: پیشگیری و رفع مشکلات نیازمند همکاری حراست و بازرسی دستگاه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «سعید رازانی»، امروز(11 آبان)، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت استان لرستان اظهارداشت: امینت، اقتدار و آرامش و آسایش امروز ما مرهون خون شهدا است و خانواده شهدا ولی نعمتان و چشم و چراغ ما هستند.

 

مدیرکل بازرسی استان لرستان افزود: سازمان بازرسی کل کشور در اجرای اصل 174 قانون اساسی تشکیل شده به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قانون در ادارات دولتی تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت دستگاه های اجرایی عنوان کرد: بازرسی از همه دستگاه های اجرایی با توجه به تعداد محدود بازرسان نیازمند برنامه ریزی مصوب، منسجم و دقیق است.

 

رازانی عنوان کرد: بازرسی ها به صورت گسترده در حد توان انجام می شود و همواره در امور مختلف در عرصه بازرسی  وارد عمل شده ایم و تلاش می شود که مشکلات برطرف و امیدآفرینی در جامعه تزریق شود.

 

وی  بیان کرد: در کنار انجام بازرسی از دستگاه ها، بازرسی برنامه ای، بازرسی موردی و سرزده نیز انجام می شود که این نوع بازرسی ها را گسترش داده ایم و اما همکاری دستگاه های اجرایی از جمله حراست ها و بازرسی دستگاه ها در انجام این امور ضروری است.

 

رازانی با بیان اینکه دو نهاد حراست و بازرسی چشم و گوش نظام و دستگاه ها هستند، اظهار کرد: نیازمند همکاری این دو نهاد در دستگاه ها برای پیشگری و حل مشکلات هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ها وظیفه سنگینی بر دوش دارند و همکاری حراست و بازرسی دستگاه ها برای پیشگیری از وقوع مشکلات و برطرف ساختن مشکلات ضروری است.

 

 

 

کد خبر 1228541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha