دشمن بدنبال وارونه نشان دادن واقعیت‌ها به جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان است

ناظمی جلال گفت: دشمن با هجمه‌های رسانه‌ای در صدد مغشوش کردن اذهان و وارونه نشان دادن واقعیت‌ها به جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، هاشم ناظمی جلال پیش از ظهر چهارشنبه(11 آبان) در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان در دیدار دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی استان با بیان اینکه همه ما قدردان نظام اسلامی هستیم، اظهار کرد: دشمن با هجمه‌های رسانه‌ای در صدد مغشوش کردن اذهان و وارونه نشان دادن واقعیت‌ها به جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اقدامات آموزش و پرورش و خدمات نظام اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت را قابل توجه دانست و از دانش‌آموزان خواست با بیان دستاوردهای کسب شده، از نظام اسلامی دفاع کنند.

 

وی با توصیه به دانش‌آموزان برای مطالعه کتاب صعود چهل ساله، افزود: در این کتاب پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف به اذعان سازمان های بین‌المللی تبیین شده است.

 

ناظمی جلال ابراز امیدواری کرد که با تلاش و بصیرت دانش‌آموزان، نقشه‌های دشمنان نقش بر آب  شود و تجلی حضور دانش‌آموزان راهپیمایی یوم الله سیزده آبان خواهد بود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان، گفت: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با برگزاری تجمع دانش آموزان دهه هشتادی در سطح کشور و استان آغاز شد و در این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الله نریمانی پایان بخش برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی را حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان عنوان کرد و گفت: در استان کردستان با اعلام فراخوان، زمینه حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان فراهم شده است.

 

در ادامه این نشست تعدادی از دانش‌آموزان دختر و پسر عضو تشکل‌های چهارگانه دانش‌آموزی استان، نظرات، دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را پیرامون موضوعات مختلف روز بیان کردند و نماینده ولی فقیه هم به سئوالات و مسائل مطرح شده پاسخ داد.

 

در ادامه این نشست از دانش‌آموزان برتر استان در جشنواره کشوری رسانه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

از هشتم تا سیزدهم آبان با عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

کد خبر 1228562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha