بارش باران پاییزی آسمان اصفهان را فرا گرفت

رفیعی با بیان اینکه با گذشت بیش از ۴۰ روز از پاییز اما بارش باران و برف در اصفهان نداشته ایم، گفت: ابرهای بارش باران چهارشنبه و پنجشنبه آسمان این استان را گرفته و شاهد نزول رحمت الهی بوده ایم.

«محمدرضا رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با بیان اینکه با گذشت بیش از 40 روز از پاییز اما بارش باران و برف در اصفهان نداشته ایم، گفت: ابرهای بارش باران چهارشنبه و پنجشنبه آسمان این استان را گرفته و شاهد نزول رحمت الهی بوده ایم.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: درطی دو روز اخیر میزان بارش به طور متوسط در هر نقطه متفاوت بوده که بیشترین میزان آن بیش از 40 میلی متر و کمترین در میزان یک میلی متر بوده است.

 

وی ادامه داد: خوانسار در غرب استان بیشرین بارش و اردستان کمترین میزان را داشته که در هر نقطه حجم باران متفاوت گزارششد.

رفیعی با بیان اینکه سامانه بارشی همچنان بر آسمان استان حاکم است، تصریح کرد: بارش رگباری و رعد و برق هم در بخشی از مناطق اصفهان پیش بینی می کنیم.

 

وی یادآورشد: شرایط جوی در روزهای جمعه و شنبه نیز به صورت وزش باد و مه آلودگی پیش بینی شده و کمتر بارش باران خواهیم داشت.

به گفته کارشناش هواشناسی اصفهان دمای استان در این روزها نسبت به گذشته کاهش می یابد که رعایت اصول ایمنی و گرمایشی لازم است.

 

وی خاطرنشان کرد: این بارش های اخیر توانسته مایه شادمانی مردم استان را فراهم و امیدواریم و با افزایش بارش ها شاهد رفع نیاز آبی باشیم.

کد خبر 1228959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha