انقلاب اسلامی جانی تازه گرفت/حضور پرشور نوجوانان در ۱۳ آبان

انقلاب اسلامی ایران چهل و سه سال از عمر بابرکت خود را سپری کرده و در راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ حضور نوجوانان و جوانان جانی تازه به روح این انقلاب دمید.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کردستان، اینجا فریاد فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکاست، کردستانی‌ها‌ی‌ انقلابی و غیور در جای جای این دیار امروز ۱۳ آبان را به خیابان آمده‌اند تا با فریادهای کوبنده‌شان مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

 

اینجا مردم با حضور خود نشان دادند که پای نظام‌شان ایستاده‌اند و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دست نخواهند کشید.

 

صف اول سنندجی‌ها در این راهپیمایی را کودکان و نوجوانان تشکیل داده‌اند، با پرچم‌‌های سه رنگ جمهوری اسلامی در دست‌شان احساس غرور و اقتدار می‌کنند.

 

اینجا دهه‌نودی‌ها می‌خواهند حماسه‌سازان این روز تاریخی باشند و اولین بار حضورشان در راهپیمایی روز دانش‌آموز را از افتخارآمیزترین روزهای کودکی‌شان می‌دانند.

 

با صورتی نقاشی شده از پرچم انقلاب اسلامی شادمانی می‌کنند از بودنشان در پای این انقلاب.

 

مادران و پدران، کودکان خردسال‌شان را آورده‌اند تا در ماندگاری این روز تاریخی نقش‌آفرینی کنند.

 

امروز نقطه نقطه کردستان نقطه شور است و همه آمده‌اند که بگویند ما محال است از بیعت‌مان برگردیم و یادمان هست که مدیون شهیدان هستیم و اهل جمهوری اسلامی ایران هستیم.

 

آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل جنایتکار در این راهپیمایی با شعارهای کوبنده‌تر دهه هشتادی و نودی‌ها که «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «درود بر نیروی انتظامی»  و «لبیک یا خامنه‌ای» را سر می‌دادند همراه شد.

 

در پایان سرود «سلام فرمانده» بیعت مجددی با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود که توسط دانش‌آموزان و راهپیمایان مراسم قرائت شد.

 

و اینگونه بود که کردستانی‌ها به دشمنان نظام و بدخواهان نشان دادند که علیرغم تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه و گروه‌های تجزیه‌طلب در فضای مجازی برای منع حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، به نظام پایدارند و فریب دشمنان را نخواهند خورد.

کد خبر 1229112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha