آزادی زنان یک بهانه برای جنگ ترکیبی دشمن بود

حجت الاسلام مهدوی گفت؛ آزادی زنان یک بهانه برای جنگ ترکیبی دشمن بود وگرنه اغتشاشگران و طرفداران خارجی و سلیبریتی های مدافع آنان احترامی برای کرامت زنان قائل نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی» روز گذشته( پنجشنبه، 12 آبان) در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت و گرامیداشت شهدای حرم مطهر شاهچراغ در مسجد سلیمانداراب رشت گفت:کشور در حال رشد و قدرت جهانی شدن است و همین مساله دشمن را عصبانی کرده است.


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی است که محصول برنامه ریزی چندساله سرویس های اطلاعاتی کشورهای دشمن ماست.


وی اعلام کرد: وقتی قدرت آمریکا در دنیا رو به افول باشد و در منطقه و دنیا جایگاه گذشته را نداشته باشد، طبیعی است که بخواهد از مسئول این موضوع یعنی ایران انتقام بگیرد.


مهدوی خاطرنشان ساخت: در جنگ ترکیبی علیه ایران، دشمنان خارجی، تجزیه طلبان، سلطنت طلبان و بهائیان ماموریت خاص خود را داشتند و به شکلی علیه ایران فعالیت می کردند.


وی گفت: آزادی زنان یک بهانه برای جنگ ترکیبی دشمن بود وگرنه اغتشاشگران و طرفداران خارجی و سلیبریتی های مدافع آنان احترامی برای کرامت زنان قائل نیستند.


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: کشور ما مشکلات زیادی دارد و برای رسیدن به کشور تراز انقلاب فاصله دارد اما این موضوع باعث نمی شود انگلیس و آمریکا و انگلیس بخواهند برای ما تعیین تکلیف کنند.


حجت الاسلام مهدوی اظهار کرد: برخلاف تبلیغات فضای مجازی، دهه هشتادی ها و نوجوانان زیادی در مقایسه با کل جمعیت نوجوانان در اغتشاشات حضور نداشتند.

 

مداحی جواد کامرانی و گلباران مزار شهید میرزا کوچک خان جنگلی و شهدای مسجد سلیماندارب رشت پایان بخش این مراسم بود.

کد خبر 1229164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha