وظیفه نسل جدید حفظ دستاوردهای نظام است

حجت الاسلام مدبر گفت: اکنون وظیفه نسل جدید حفظ دستاوردهایی است که سال ها به قیمت جانفشانی پدران و مادران همین عزیزان به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز شنبه (۱۴ آبان) در جمع  دانش آموزان مدرسه دخترانه «امام رضا (ع)» جهرم به پیشینه کینه و دشمنی آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن، استکبار تلاش کرد با مواردی چون کودتا، حمله مستقیم نظامی، جنگ هشت ساله، هدف قراردادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس و تحریم های مختلف استقلال و آزادی ایرانیان را خدشه دار کند اما ملت در سایه وحدت و زعامت امامین انقلاب همواره نیرنگ های دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

امام جمعه جهرم افزود: اکنون وظیفه نسل جدید حفظ دستاوردهایی است که سال ها به قیمت جانفشانی پدران و مادران همین عزیزان به دست آمده است و در این راه ارتباط بین نسلی و انتقال واقعیت مهمی چون پیشرفت ایران اسلامی به رغم  شرایط دشواری که دشمنان رقم زدند  بسیار موثر است.

 

وی با اشاره به لزوم معرفی ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف به خصوص به دانش آموزان و ایجاد بستری برای  مشارکت و شنیدن نظرات آنها در توسعه تاکید کرد چرا که دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند.

 

حجت الاسلام مدبر خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساختی برای ارتباط موثر مدارس با سازمانها و ادارات مختلف،علاوه بر آشنایی دانش آموزان با امور جاری شهرستان،زمینه ای را فراهم می کند تا  ذهن خلاق و ایده آنان در جهت  شناسایی مشکلات و آسیب هاي موجود فعال شده و فرصت بی نظیری را برای رشد و تعالی شهرستان فراهم کند.

کد خبر 1229439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha