دانش آموزان فعال قرآنی، در حوزه اخلاقی و درسی نیز سرآمدند

این دانش آموزان به بركت قرآن كریم جزو دانش آموزان ممتاز مدرسه می باشند و با تلاش خود موفقیت های قرآنی زیادی را كسب نمودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ اسلامی مدیر دبیرستان پسرانه اسوه واقع در منطقه ۱۸ تهران، فعال قرآنی، از قاریان و حافظان قرآن كریم در گفت: وی افزود: این دانش آموزان به بركت قرآن كریم جزو دانش آموزان ممتاز مدرسه می باشند و با تلاش خود موفقیت های قرآنی زیادی را كسب نمودند و برترین های مسابقات قرآنی منطقه می باشند كه جوایز نفیسی نیز به آنها اهداء شده است.

 

در ادامه محمدرضا طاهری دانش آموز ۱۷ ساله حافظ كل قرآن كریم دبیرستان پسرانه اسوه منطقه ۱۸ تهران گفت: توفیق شده است كه تاكنون دو بار در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تلاوت قرآن داشته باشم. یكبار نیز توفیق همراهی با سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و تلاوت قرآن كریم نزد مدافعان حرم در سوریه نصیب اینجانب گردیده است.

 

در ادامه مهدی صابری دانش آموز پایه دوازدهم و برنده رتبه نخست منطقه ای و استانی دانش آموزی در سال گذشته نیز اظهار كرد: بنده در سال های ۹۶ و ۹۸ توفیق تلاوت در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را داشته ام. تلاوت در نماز جمعه و روز دانش آموز نیز از دیگر افتخارات بنده است. از سال ۹۵ عضو ثابت طرح اسوه هستم و زیر نظر اساتید برجسته ای همچون استاد پورعاشوری، استاد عارف حسینی تعلیم تلاوت قرآن كریم و در مدرسه نیز زیر نظر استاد ابراهیم امامی آموزش تخصصی تواشیح و نغمات قرآنی را دیده ام.

 

 

 

 

کد خبر 1229528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha