اصلیت و واقعی بودن نظام در خدمت به مردم است

داوطلب با اشاره به اینکه نمی توان امروز فقط بنیاد شهید را مسئول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست گفت: اصلیت و واقعی بودن نظام ما در خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا داوطلب» امروز(یکشنبه، ۱۵ آبان) در جلسه شورای مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه جامعه ایثارگری سه درصد کل جمعیت استان را شامل می شود اظهار کرد: ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام و ملت دارند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به حضور مشاوران وزرا در این استان و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های جامعه ایثارگری گفت: جایگاه مشاوران وزرا در حوزه ایثارگران بسیار ویژه بوده و همه حرف هایی که مشاوران ایثارگران در دستگاه های اجرایی می زنند برگرفته از یک قانون مشخص است.

 

داوطلب با قدردانی از دولت سیزدهم که همه مدیران سازمان ها بر رسیدگی به امور ایثارگران مکلف کرده اند، گفت: باید پست مشاوران امور ایثارگران را یک پست اجرایی و مهم در نظر گرفته شود.

 

وی با اشاره به اینکه نمی توان امروز فقط بنیاد شهید را مسئول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست تصریح کرد: نظام، نظام جمهوری اسلامی است و همه دستگاه ها در کنار هم موظف هستیم تا هر آنچه در توانمان است برای توسعه فرهنگ غنی ایثار انجام دهیم.

 

وی اذعان کرد: ظرفیت های خوبی در دستگاه های اجرایی وجود دارد و می بایست این ظرفیت ها را به خدمت شایسته تبدیل کنیم.

 

داوطلب اجرای طرح سپاس و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران را فرصتی برای خدمت بهتر توسط مسئولین و مدیران دانست و گفت: اصلیت و واقعی بودن نظام ما در خدمت به مردم است.

 

وی در ادامه خواستار تبدیل وضعیت ایثارگران باقی مانده در دستگاه های استان شد و افزود: اگر روزنه ای برای تسریع در این تبدیل وضعیت ها وجود دارد باید اقدام شود.

 

کد خبر 1229896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha