حوزه جوانان یکی از فعالترین و پویاترین واحدهای جمعیت هلال احمر استان

حسینی با اشاره به اینکه حوزه جوانان جمعیت یکی از فعالترین و پویاترین واحدهای جمعیت است، گفت: همزمان با سالروز تاسیس این جمعیت برنامه های مختلفی با حضور جوانان برگزار می شود.

«مهدی حسینی» در ایام هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: در آستانه سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر برنامه های متنوعی با حضور جوانان در استان مرکزی ترتیب داده شده است و برنامه ها  هفته جوانان از 12 آبان ماه آغاز و تا 18 آبان ادامه خواهد داشت.

 

 سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: همایش نکوداشت اعضای جوانان فعال همراه با جشن ولادت امام حسن عسگری(ع) و اجرای مسابقات فرهنگی از برنامه های پیش بیین شده این مناسبت است.

 

وی با اشاره به اینکه  حوزه جوانان جمعیت یکی از فعالترین و پویاترین واحدهای جمعیت هست که توانسته در راستای جذب و نگهداری اعضا  فعالیت های چشمگیری داشته باشد .

 

این مقام مسئول اضافه کرد: جمعیت هلال احمر به جوانانش افتخار می کند، جوانی دنیایی از انرژی است و اگر کسی بخواهد بندگی خدا را به جا آورد و به خلق خدا خدمت کند بهترین زمانش دوران جوانی است.

 

حسینی ادامه داد: برنامه های هفتاد و  پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر در کانونهای دانشجویی و دانش آموزی با رویکرد تبیین اهداف هلال احمر اجرایی می شود.

 

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: تقدیر از نفرات برتر کنکور، ویژه برنامه اگر من مدیر حوزه جوانان هلال احمر بودم، اجرای ویژه برنامه های روز دانش آموز و حضور پررنگ در مراسم 13 آبان روز دانش آموز و اجرای مانور امدادی در مدارس و دانشگاه های استان از دیگر برنامه های این ایام است.

 

وی همچنین فراخوان عضویت در دانشگاه های استان را از دیگر برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: اجرای طرح اهدای خون کانون دانشجویی و برگزاری کارگاه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر از دیگر برنامه های است.

 

این مقام مسئول برگزاری کارگاه آموزش اطفاء حریق، دیدار با مسولین استانی و برپایی ایستگاه سلامت را از دیگر برنامه های هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر در استان مرکزی دانست.

 

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: در کانون جوانان و طلاب، برادران نیز با برپایی ایستگاه سلامت، قرائت زیارت عاشورا و اجرای مسابقات فرهنگی این روز را گرامی میداریم.

 

حسینی با اشاره به حضور متفاوت اعضای کانون غنچه های هلال در هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر افزود: اجرای نقاشی گروهی با موضوع «مهربان خواهیم ماند» با همکاری مهدهای کودک از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

 

وی غبارروبی مزار شهدا ،دیدار با خانواده های شهدای امدادگر،اهدای خون، پاکسازی محیط زیست، دیدار با فرهیختگان استانی، حضور در مدارس و معرفی اهداف سازمان جوانان و برگزاری مسابقات فرهنگی را از برنامه های پیش بینی شده در این هفته دانست.

کد خبر 1229990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha