فعالیت کانون های فرهنگی و هنری شهری و روستایی شیروان ارزیابی شد

فعالیت تعدادی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی شهرستان شیروان با حضور اهالی فهما خراسان شمالی بررسی و ارزیابی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان خراسان شمالی؛ سه تن از کارکنان ستاد فهما خراسان شمالی با حضور در روستای توده شهرستان شیروان، از محل کانون فرهنگی و هنري «احسان» این روستا بازدید کردند.

 


«اسفندیار مکرمی» کارشناس مسئول فرهنگی و هنری، «امین درتومی» کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی و نیز «امین عاملی پور» کارشناس آموزش و رابط شهرستان شیروان در این بازدید حضور داشتند که طی این برنامه، نشست فرهنگی با حجت الاسلام محرابی، امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) و بازدید از بخش های مختلف این مسجد انجام شد و توجه به ظرفیت های موجود مورد توجه قرار گرفت و بر تعیین و معرفی مدیر کانون جدید نیز تاکید شد. 

 


کارکنان ستاد فهما خراسان شمالي همچنین از فعاليت هاي کانون فرهنگي و هنري «شهدای اسلام آباد» مسجد صاحب الزمان (عج) اسلام آباد شيروان بازديد کرده و از نزديک در جريان فعاليت هاي اين کانون، مسایل و مشکلات آن  قرار گرفتند. 

 


در این بازدید که با برگزاری نشست فرهنگی با «جهانبخش سعیدی» مدیر کانون شهدای اسلام آباد و بازدید از بخش های مختلف مسجد همراه بود، تشکیل هسته فرهنگی در مسجد با هدف افزایش مشارکت های مسجدی، مورد توجه قرار گرفت.

 

 

حضور در کانون فرهنگي و هنري بقیه الله (عج) مسجد قائم شهر زیارت هم از دیگر برنامه های بازدید به شمار می رود که طی آن بازدید از بخش های مختلف مسجد و کانون فرهنگی و هنری بازدید و ظرفیت های موجود مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

کد خبر 1231061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha