بیانیه شورای اتحاد اسلامی پاکستان در محکومیت عملیات تروریستی حرم شاهچراغ

شورای اتحاد اسلامی پاکستان با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون      

شورای اتحاد اسلامی پاکستان حمله گروه تروریستی در شاهچراغ به حرم احمد بن موسی بن جعفر در شهر شیراز، استان فارس که باعث شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران از جمله، بانوان و کودکان شد، را به شدت محکوم می‌کند.

ما این حادثه غم انگیز را به حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، رئیس جمهور ایران و مردم مسلمان ایران تسلیت عرض می‌کنیم. از خداوند می‌خواهیم تا به خانواده شهدا صبر و شکیبایی عنایت کند و برای مجروحین شفای عاجل آرزومندیم.

ما از جامعه بین‌المللی و به ویژه کشورهای متأثر از بلایای تروریستی درخواست می‌کنیم تا برای همکاری و ریشه کن کردن منابع تامین مالی تروریسم و جلوگیری از پیامدهای ویرانگر آن برای امنیت و استحکام ملت‌ها کمک کنند.

از خداوند می‌خواهیم که جمهوری اسلامی ایران را از شر دشمنان اسلام، گروه‌های تروریستی و افراطی محافظت کند.

رشید احمد چغتایی، رئیس شورای اتحاد اسلامی و سردبیر بین‌المللی «دی پیج» پاکستان

بنابر این گزارش، پیش تر نیز جمعی از رؤسای مراکز فرهنگی و علمی، اساتید دانشگاه و دانشجویان رشته زبان فارسی در پاکستان، فرهیختگان، فعالان نهادهای دینی و فرهنگی و اصحاب رسانه‌های معتبر پاکستان با حضور در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد، ضمن ادای احترام به شهدای این حادثه تلخ، مراتب همدردی و تسلیت خود را به ملت، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت ایران ابلاغ کرده و با خانواده‌های قربانیان این حمله تروریستی ابراز همدردی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1231727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha