مسجد  بهترین پایگاه فرهنگی برای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب و نظام است

ماموستا محمدی، مسجد را بهترین پایگاه فرهنگی برای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب و نظام دانست و گفت: دشمنان از همین مساجد که پایگاه وحدت و همبستگی مردم است می ترسند لذا باید با تمام وجود این سنگر را حفظ کنیم.

 ماموستا محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره  به اینکه مسجد مکانی است که هیچگونه انحصار منطقی و غیر منطقی نداشته و تمامی اقشار از هر رنگ و نژاد و سلیقه ای که باشند می توانند آزادانه با این مکان مقدس ارتباط برقرار کنند،گفت:  جایگاه والای مسجد و اهمیت حضور در آن و شرکت در جماعات بر اساس آموزه‌های دینی، منابع و مستندات قرآنی و روایی بر کسی پوشیده نیست.

 

امام جمعه روانسر ،افزود: اهمیت حضور درمسجد و نمازهای جماعت بر اساس احادیث و روایات حضور در مساجد و عبادت در خانه خدا افزون بر آن که خود توفیقی بزرگ و کمالی ارزشمند نیز است، کمالات روحی دیگری را نیز در پی دارد، رحمت خاص خداوند، آمرزش الهی، بهشت برین، همنشینی و همدمی با فرشتگان الهی از آن جمله است.

 

وی خاطر نشان کرد: نماز بهترین وسیله برای تقرب به درگاه الهی و اصلاح روش‌های تبلیغی را مهمترین عامل در گرایش جوانان به نماز  و یکی از ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی توجه به مسجد و نماز است.

 

ماموستا محمدی،اظهار کرد: نماز نقش اساسی و مهمی در شکل دهی شخصیت دینی افراد و تحکیم بنیاد خانواده و اصلاح فرد و جامعه دارد بنابراین اعتلا و توسعه فرهنگ نماز یک واجب دینی است، آرامش و استحکام بنیان خانواده ها از مهمترین دستاوردهای نماز است، 

 

امام جمعه روانسر، گفت: مسجد مکانی برای پرورش نسلی مومن و متعهد و سپری مستحکم در برابر آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی دشمن است.

 

وی در مورد حضور مردم در مساجد،ابراز کرد: در عصر پیامبر( ص) مسجد از مرکزیت دینی، عبادی، علمی و فرهنگی برخوردار بوده ،در همین راستا است که پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند «هر کس برای تعلیم یا تعلم وارد مسجد شود، همچون مجاهد در راه خداس

 

کد خبر 1231932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha