تحرکات دشمن در رصد اطلاعاتی است

سردار ملکی با بیان اینکه تحرکات دشمن در رصد اطلاعاتی است افزود: همانند گذشته این بار نیز پوزه دشمن را بر خاک می مالیم‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز( سه‌شنبه، ۲۴ آبان) در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم فراجا که در سالن شهدای ناجا رشت در حال برگزاری است با بیان اینکه این مسابقات در حالی آغاز می شود که همه تمهیدات لازم برای میزبانی مطلوب فراهم شده است گفت: علی رغم همه دسیسه های دشمن طی ابن دو ماه و وجود فراخوان ها، با امنیت کامل این دور از مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا را در استان آغاز می کنیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه تحرکات دشمن در رصد اطلاعاتی است افزود: همانند گذشته این بار نیز پوزه دشمن را بر خاک می مالیم‌.

 

وی با اشاره به اقدامات حوزه قرآنی و فرهنگی نیروی انتظامی استان گیلان از ابتدای سال تا کنون اظهارکرد: برگزاری ۲ هزار و ۶۰۰ جلسه قرآنی و ۲۰۰ جلسه آموزش قرآن ویژه خانواده های کارکنان از جمله این اقدامات است.

 

سردار ملکی با بیان اینکه در ماه رمضان ۵۵۰ جلسه جزخوانی قرآن در همه رده های استان برگزار شد اذعان کرد: همچنین ۶۰ آموزشیار قرآن را به قم اعزام کردیم.

 

به گفته‌ وی ایجاد ۲۰ جایگاه یادمان شهدا در کلانتری ها،  توسعه و تجهیز پنج دارالقرآن، آموزش حفظ برای هزار و ۹۹۱ نفر از کارکنان و خانواده ها از دیگر اقدامات بوده است.

 

وی با اشاره به اجرای رزمایش مواسات در نیروی انتظامی گفت: در لبیک گویی به فرمان ولی امر مسلمین جهان در اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه، توانستیم ۶ مرحله از این طرح را اجرا کردیم.

 

ملکی با اشاره به دفاع حکیمانه مفام معظم رهبری از نیروی انتظامی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: با این دفاع، روح جدیدی در میان کارکنان دمیده شد و با صلابت به انجام وظایف خود در دفاع از امنیت و اقتدار نطام جمهوری اسلامی ایران می پردازند.

 

کد خبر 1232386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha