اشتغالزایی برای ۲۸۰۰ مددجوی زنجان با سرمایه گذاری ۱۵۴ میلیاردی

صالحی با اشاره به هدف گذاری کمیته امداد استان زنجان برای ایجاد ۶۵۰۰ فرصت شغلی در سال جاری، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۲۸۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۱۵۴ میلیاردی اشتغال ایجاد شده است.

روح اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده‎‌ها در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به هدف گذاری این نهاد برای ایجاد ۶۵۰۰ فرصت شغلی در سال جاری، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۲۸۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۱۵۴ میلیاردی اشتغال ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش مسکن نیز ۵۰۷ پروژه در استان اجراء است، اضافه کرد: ۱۶۰ واحد از این پروژه‌ها تا پایان سال و تعدادی هم در هفته بسیج افتتاح و تحویل مددجویان خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری ۱۸۷ میلیارد تومان  از طریق مشارکت های مردمی جمع آوری و در امور محرومین هزینه شده است، افزود: در حوزه زکات نیز مشارکت مردم ۵۴,۵ میلیارد تومان بوده است که بخش عمده آن صرف امور نیازمندان شده است.

 

وی به اقدامات فرهنگی این نهاد در قالب توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همراهی و همکاری ائمه جمعه در بحث تبیین برنامه‌های کمیته امداد موجب مشارکت خوب مردم در طرح‌‎های مختلف شده و علیرغم شرایط اقتصادی حاکم شاهد افزایش مشارکت و حضور خیرین در برنامه مختلف کمیته امداد هستیم.

 

صالحی خاطرنشان مرد: کارکردهای کمیته امداد در بخش های مختلف خدمت رسانی موجب اعتماد بیش از پیش مردم به این نهاد شده و  مردم خیر و نیکوکار استان مشارکت خوبی در طرح‌های این نهاد دارند که این مهم به عنوان سرمایه اجتماعی باید همواره مد نظر قرار گیرد.

 

وی ارائه خدمات شایسته و تکریم ارباب رجوع را از مهمترین عناصر حضور و همراهی مردم و خیرین عنوان کرد و گفت: از دیگر موضوعاتی که باید در خدمت‌رسانی به محرومین تقویت شود، تقویت تعاملات و ارتباطات بین دستگاههایی اجرایی و حضور میدانی است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمات در کمیته امداد با همکاری و تعامل مراکز نیکوکاری صورت گرفته است؛ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶ هزار خدمت از طریق مراکز نیکوکاری به اقشار نیازمند و جامعه هدف کمیته امداد ارائه شده است.

 

وی با تأکید بر حضور میدانی و وقت گذاری در ارائه خدمت به نیازمندان و جامعه هدف، گفت: این ادبیات باید در همه بخش‌های خدمت رسانی  به ویژه مسکن،  اشتغال و ارائه خدمات فکری و فرهنگی به عنوان سه رکن توانمند ساز همواره مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1233432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha