رویکرد ما ارتقای ظرفیت ها و بهره برداری از استعدادهای حوزوی است

حجت الاسلام خیاط گفت: رویکرد ما در دوره پیش رو، بر فعال نمودن بیش از پیش مدارس و رشد و ارتقای ظرفیت ها و بهره برداری از استعدادهای موجود حوزوی در سطح استان های خراسان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی خیاط امروز(۲۸ آبان) در دیدار با اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی در مشهد با بیان اینکه شما از جهادگران و مدیران در میدان و صف هستید که بی تردید اثرگذار خواهید بود، افزود: نقش دادن به مدارس، اساتید و همچنین مراکز استان ها، با جدیت پیگیری می شود،

 

مدیر حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: رویکرد ما در دوره پیش رو، بر فعال نمودن بیش از پیش مدارس و رشد و ارتقای ظرفیت ها و بهره برداری از استعدادهای موجود حوزوی در سطح استان های خراسان است.

 

وی با اشاره به مشکلات معیشتی طلاب، خاطر نشان کرد: در حوزه اعتبارات، بنا بر هدفمند نمودن فعالیت ها و ارائه بودجه با رویکرد برنامه محور است؛ زیرا این امر کمک می کند تا در ساختار حوزه پویایی و نشاط بیشتری ایجاد شود.

 

حجت الاسلام خیاط خطاب به اعضای شورای استانی حوزه خراسان جنوبی، با بیان این که ما شما را بازوان حوزه در اجرای سیاست ها می دانیم، عنوان کرد: مدارس می توانند ظرفیت ها و استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند.

 

مدیر حوزه علمیه خراسان ادامه داد:تا طلاب و مدیران آن بهتر از پیش به رسالت خطیر خویش بپردازند که این مسئله در رشد، تعالی، شکوفایی و تقویت روحیه سازنده طلاب برای فعالیت مجدانه نقش چشمگیری دارد.

کد خبر 1233499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha