اهدای یک هزار نسخه کتاب توسط روحانی آران و بیدگلی

روحانی آران و بیدگلی و همسر مکرمه وی، بالغ بر یک هزار نسخه کتاب کتابخانه شخصی خود را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون ریال به کتابخانه مجتهد الزمان بیدگلی شهرستان آران و بیدگل اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با هفته کتاب و کابخوانی، حجت الاسلام «سمیع الله مردان» روحانی آران و بیدگلی و همسر مکرمه وی، بالغ بر یک هزار نسخه کتاب کتابخانه شخصی خود را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون ریال در موضوعات مختلف به کتابخانه مجتهد الزمان بیدگلی شهرستان آران و بیدگل اهدا کردند.

 

امام جمعه آران و بیدگل در حاشیه آیین اهدای این کتاب ها در گفت و گو با خبرنگار شبستان با تقدیر از این زوج گفت: «نذر و اهدای کتاب» سنت حسنه‌ای است که از دیرباز وجود داشته و بسیاری از اهالی قلم و اندیشه بدان تأکید داشته اند.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی افزود: با نذر و اهدای کتاب، یک گام مثبت فرهنگی در جهت ارتقای اندیشه و آگاهی برداشته شده و کتاب‌های جدید به دست کتابخوان‌ها به‌ویژه کسانی که از نعمت یار مهربان، کمتر برخوردار بوده و به دلیل برخی محرومیت‌ها توان خرید آن را ندارند، می رسد.

 

وی افزود: با توجه به اهميت غنی‌سازی و پويايی منابع اطلاعاتی در كتابخانه‌ها، ضرورت دارد تا طرح «اهدای كتاب، اهدای دانایی» با جديت بيشتري پيگيري شود و با رايزني با خیرین و ادارات می‌توانيم كمبودهاي منابع مطالعاتی را رفع و بر غنای منابع بیفزاییم.

 

۱۰ باب کتابخانه شامل چهار باب کتابخانه نهادی و ۶ باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در شهرستان آران و بیدگل فعال است.

کد خبر 1233885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha