بسیج در تبلور آرمان های دینی و انقلابی پیشگام و پیشرو است

ضابطی گفت: نهاد مقدس بسیج مستضعفین که یادگار ارزشمند امام راحل است همواره در تبلور آرمان های بلند فرهنگ دینی و انقلابی پیشگام و پیشرو است.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بسیج، صدای صلابت و سمبل صبوری، اسوه صالحان و آموزگار صابران است و فرهنگ بسیج منشور تمام عدالت خواهان است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: نهاد مقدس بسیج مستضعفین که یادگار ارزشمند امام راحل است همواره در تبلور آرمان های بلند فرهنگ دینی و انقلابی پیشگام و پیشرو است.

 

ضابطی ادامه داد: امروز بیش از هر زمانی به روحیه بسیجی و جهادی نیازمندیم و در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی،  "بسیج " جهادی ترین و مطمئن ترین تشکل برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل ادامه داد: تبین شکوه و تاثیر فعالیت های بسیج در تمامی مناسبات جامعه و به نمایش گذاشتن این اقتدار و کارآیی، سبب تقویت باورهای عمومی و اجتماعی می شود.

 

ضابطی افزود: هفته بسیج فرصتی برای تجلی موفقیت های چشمگیری است که همواره توسط این نهاد ارزشی صورت می گیرد و هنر بسیج در بهره گیری از همه ظرفیت های اقشار مختلف جامعه است.

کد خبر 1233890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha